Przed zakupem
Potrzebujesz rady, aby dokonać właściwego wyboru? Napisz maila lub wiadomość na naszym profilu Facebook bądź Instagram. Postaramy się doradzić najlepiej jak umiemy, wykorzystując zdobytą wiedzę i doświadczenie. Szeroka gama produktów to nasz sposób na to, aby każda z Twoich roślin mogła zostać odpowiednio zaaranżowana.
Stan realizacji
Dokonałeś zakupu? Stan realizacji zamówienia możesz śledzić na 2 sposoby:
- Poprzez swoją skrzynkę mailową – zostaniesz poinformowany o każdej zmianie statusu zamówienia
- Sprawdzając status bezpośrednio w swoim koncie na naszej stronie internetowej, w zakładce ‘Zamówienia’
Zwykle od momentu złożenia zamówienia, do jego nadania, upływają maksymalnie 3 dni, natomiast zgodnie z regulaminem sklepu, uwzględniającym czynniki losowe, mamy na to 14 dni ; )
Przyjęcie zamówienia
Weryfikujemy otrzymanie od Ciebie wszystkich niezbędnych danych dotyczących zarówno samego zamówienia, jak i wybranego sposobu wysyłki. Jeśli dodałeś jakieś uwagi, sprawdzamy czy są dla nas czytelne i w razie potrzeby kontaktujemy się mailowo lub telefonicznie, w celu uszczegółowienia. Kontrolujemy także, czy płatność została zaksięgowana, a w przypadku wybrania przelewu tradycyjnego jako metody zapłaty, oczekujemy na jego wpłynięcie na konto.
Produkcja i skompletowanie
Jeśli wszystkie podane powyżej elementy są w porządku, przystępujemy do produkcji wybranych przez Ciebie artykułów. Więcej na ten temat dowiesz się z tekstu na naszym blogu. Większość artykułów dostępna jest jednak od ręki, ponieważ staramy się na bieżąco uzupełniać braki magazynowe.
Pakowanie zamówienia
Aby przesyłka była jak najbardziej kompaktowa, mając w ręku skompletowane zamówienie, dobieramy do jego wielkości odpowiedni rodzaj kartonu. Umieszczamy w paczce wszystkie artykuły oraz papierowy wypełniacz, zabezpieczający je w trakcie transportu. Papierowa, samoprzylepna etykieta wysyłkowa zostaje umieszczona na wierzchu paczki, co umożliwia jej nadanie. Nasza firmowa nalepka plombuje paczkę i stanowi dowód jej nienaruszenia.
Staramy się, aby nasze paczki były możliwie ekologiczne, dlatego używamy kartonu oraz papieru. Promujemy upcycling – w miarę możliwości, staramy się wykorzystywać opakowania, które sami dostajemy podczas zakupu komponentów do produkcji.
Dostawa
Paczka po zapakowaniu jest przez nas dostarczana do paczkomatu lub punktu odbioru paczek kurierskich. Od tego miejsca odpowiedzialność za nią przejmuje wybrana firma kurierska, która dostarcza ją do określonego punktu w ustalonym przez siebie czasie. Więcej na temat opisaliśmy w zakładce Dostawa.
Odbiór zamówienia
Zostaniesz powiadomiony o możliwości odebrania paczki z paczkomatu lub kurier dostarczy ją bezpośrednio w Twoje ręce. Jeśli zauważysz uszkodzenia paczki, koniecznie zrób kilka zdjęć obrazujących jej stan i zweryfikuj, czy otrzymałeś komplet zamawianych artykułów. W przypadku gdy sprawa dotyczy przesyłki kurierskiej, sporządź protokół w obecności kuriera. Dalsze kroki postępowania zgodnie z procesem reklamacji prowadzonym przez firmę kurierską – zostało to szerzej opisane w zakładce Dostawa. Jeśli jednak paczka nie była naruszona, a mimo to chciałbyś reklamować, wymienić lub zwrócić produkt, zapoznaj się z zakładką Zwroty i reklamacje.
Radość z zakupu ; )
Otrzymałeś zamówione podpórki? Osłonki wyglądają jak ze snu? Nie pozostaje nic innego, jak radość z nowych akcesoriów dla ukochanych roślin doniczkowych i duma z wkomponowania ich w domową dżunglę ; )
Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i zdjęciami – napisz do nas maila lub wiadomość na naszym profilu Facebook bądź Instagram. Będziemy wdzięczni za każde słowo komentarza, ponieważ takie informacje pozwalają nam ulepszać oferowane produkty i motywują do dalszej pracy.
Jeśli publikujesz zdjęcia naszych artykułów w mediach społecznościowych, będziemy bardzo wdzięczni, jeśli oznaczycie nas w poście. To dla nas zaszczyt, być w waszych domach i móc dekorować wnętrza, jednocześnie wspierając rośliny. Niech rośnie!